Отслабване и силен имунитет – мисията е възможна!

Пътят към отслабването е дълъг и изпълнен с препятствия. Хората, поели по него, често се сблъскват с трудности, които им се струват непреодолими. Една от тях не им дава мира в сезона на грипа и настинките и ги кара да умуват как да не позволят на специалния хранителен режим, към който се придържат, да всее хаос сред имунната им система. С настоящата статия ще сложим край на размишленията им, като посочим онези храни, които едновременно имат отношение към регулирането на телесното тегло и укрепват защитните сили на организма.

Храни за отслабване и силен имунитет

Зеленчуци

Зеленчуците са неделима част от всяка балансирана диета за отслабване. Сурови или преминали термична обработка, за да се усвоят по-добре, те доставят на организма витамини и минерали, необходими за поддържане на здравословен и активен начин на живот. Освен за загуба на тегло веществата в някои от тях са особено ценни и за поддържане на здрава имунна система в условия на повишена заболеваемост. Такива са спанакът, доматите, руколата, листното цвекло, броколите, аспержите, марулята, тиквите и морковите.

Плодове

Плодовете също са в основата на режимите за отслабване. Подобно на зеленчуците и те са основни доставчици на жизненоважни хранителни вещества за нормалното функциониране на организма. Приемани в натурален вид, не съдържат мазнини, което ги прави идеален десерт за хората, ограничаващи калориите. Кивито, маракуята и цитрусите (портокал, грейпфрут, мандарина и лимон) са особено ценни не само заради диетичните си, а и заради силно изразените си имуностимулиращи свойства.

Бобови растения

Едва ли е изненада за някого, че бобовите култури помагат в борбата с излишните килограми. Те засищат за по-дълго време, съдържат много протеини и нищожно количество мазнини. Неслучайно са алтернатива на месото. Лещата, соята и нейните производни обаче са предпочитани в диетите не само заради своите диетични качества, а и поради антиоксидантните си свойства, които са от решаващо значение за нормалното функциониране на имунната система.

Зърнени култури

Кафявият ориз, овесът и пшеничният зародиш са великолепен източник на растителни влакна, които карат организма да се чувства сит за по-дълго време и благоприятстват здравословното отслабване. Желязото, цинкът и магнезият в състава им, пък имат отношение към здравата имунна система.

Отслабване, което не вреди на имунитета

Специалистите горещо препоръчват на хората, които спазват диета, да повишат консумацията на упоменатите храни, за да си осигурят здравословно отслабване и силна имунна система. Друго изпитано средство за регулиране на теглото, което не вреди на имунитета, е Калорекс/Calorex®. Всяка капсула от този изцяло природен продукт съдържа високопречистен екстракт от Гарциния камбоджа и хром пиколинат, които със своето щадящо белтъчините действие избирателно топят мазнините в областта на корема и талията.

Може също да харесате

Зареждане на Facebook коментари ...

Няма коментари

Оставете коментар

ПУБЛИКУВАЙТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете име. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Времето за попълване изтече. Моля, презаредете CAPTCHA.