Кои са правилата на здравословното отслабване?

Огромното желание за красива фигура не е достатъчна предпоставка за ефективно понижаване на теглото. От огромно значение е и начинът, по който се разделяме с нежеланите килограми. Истинското предизвикателство е да оформим тялото-мечта без да навредим на себе си. Ето защо от полза ще ни бъде да разберем кои са здравослвните методи за понижаване на телесното тегло.

1. Приемайте повече течности – приемът на голямо количество вода и други некалорични напитки като чай и фрешове е важно, защото по този начин от тялото се изхвърлят токсините, като едновременно с това се предотвратява риска от дехидратиране.
Често жаждата се бърка с глад и по този начин могат да се добавят много излишни калории. Ето защо, когато усетите силно желание да хапнете нещо, първо изпийте чаша вода.

2. Стремете се да се храните 4-5 пъти на ден и да консумирате малки порции храна – проучвания показват, че хората, които се хранят на малки порции, 4-5 пъти дневно по-лесно овладяват апетита и теглото си. Причината е, че по този начин се предотвратява силният глад, който може да се появи при храненето само 3 пъти на ден. Избягвайки силният глад организмът е способен да поема по-малко калории, да изгаря повече и по този начин да постигне намаляване на теглото.
Специалистите съветват дневният прием на калории да бъде разделен на по-малки хранения и закуски. Вечерята е необходимо да бъде последното хранене за деня, да не бъде много късно вечерта, като след нея не бива да се консумира никаква друга храна.

3. Включвайте в храненето си протеини и подправки – протеините в сравнение с въглехидратите и мазнините в най-голяма степен осигуряват чувство на ситост, а оттам се понижава и приемът на калории. Включете към всяко хранене здравословни протеини като морски дарове, постно месо, яйчен белтък, кисело мляко, сирене, соя, ядки или семена.
Добре е също така към храната да добавите подправки, защото те я правят по-засищаща, което пък предотвратява преяждането.

4. Заредете се със здравословни храни. Когато около вас има здравословна закуска или ястие под ръка, ще повишите значително шансовете си за сваляне на килограми. Става въпрос за това да включите в менюто си храни от първа необходимост: замразени зеленчуци, пълнозърнести макаронени изделия, консерва домати, нискомаслено сирене, консервиран боб, салата. Употребата на повече зеленчуци и по-малко хляб или макаронени изделия изключително много подпомага намаляването на теглото.

5. Не пропускайте закуската, защото това е “препъни камък” по пътя на здравословното отлсабване – доказано е, че липсата на закуска, по-късно през деня предизвиква силен глад. Така се увеличава вероятността от преяждане през следващите няколко хранения.
За да намалите телесното си тегло, трябва да закусвате със зърнени храни, богати на фибри – пълнозърнестите храни, семената, овесените ядки и редица плодове и зеленчуци нискомаслено мляко. Повечето жени се нуждаят от 25 г дневно, а мъжете – от 38 г.

6. За постигане на идеалното тегло активно помага физическата активност. Добре е тя да е с продължителност около 1 час всеки ден. Изберете спорт, който ви допада най-много, разхождайте се, играйте с децата, домашния любимец, танцувайте и др.

7. Внимавайте с диетите – специалистите неслучайно обръщат толкова голямо внимание на спазването на диети, обещаващи скоростно отслабване. Те лишават от важни за организма вещества и могат да доведат до увреждане на органи. От друга страна здравословното отслабване предполага да не се подлагаме на гладуване, а да понижим консумацията на храна, подбирайки я правилно!

8. В процеса на намаляване на теглото е добре да помислите как да разградите и изведете мазнините от тялото, така че те да не се натрупат. В това отношение може да Ви помогне натуралният мед, който е един от най-полезните хранителни продукти в процеса на отслабване. Смесен с топла вода или лимонов сок, медът ефективно подпомага отслабването, увеличавайки разграждането на мазнини. Други две вещества – хидроксицитрат и биологично активна форма на хром имат същото действие. Калорекс е природен продукт, комбинация именно от тези съставки. Калорекс потиска образуването на мазнини и увеличава тяхното разграждане като щади мускулите. По този начин употребата на Калорекс в продължение на 8 седмици, съчетана с останалите принципи на здравослвното отлсабване, понижава телесното тегло с над 5 кг. Калорекс се приема 2 пъти по 1 течна капсула, 1 час преди хранене.

borola

Може също да харесате

Коментари

avatar