Нискокалорийна диета – какво е добре да знаем?

Главният принцип за нискокалорийна диета, както показва названието й, е сериозно ограничение на общите калории. За нискокалорийна диета можем да определим диети, при които не превишават 1500 килокалории на ден за жени и 2200 за мъже. При нискокалорийна диета могат да се ползват най-различни продукти.

Нискокалорийна диета – характерни особености

Нискокалорийната диета е най-голямата група диети за отслабване. Този факт се основава на това, че при силно намаленото количество калории, тялото започва да набавя своята енергия от натрупаните мастни запаси. От това следва намаляване на телесното тегло.

Продължителността на една нискокалорийна диета не трябва да е повече от 14 дни. Това е така, защото след този срок организмът се адаптира към новият режим на хранене и спира изгарянето на мастните депа.

Но наред с това, по време на нискокалорийна диета често възниква дефицит на витамини, микроелементи и други жизненоважни вещества в организма.

Болшинството нискокалорийни диети позволяват понижаване на телесната маса с около 5-7 килограма. От нискокалорийната диета произлиза много важно правило. След проведената диета организмът да не се натоварва с храна. Количеството и калоричността на храната трябва да се увеличава постепенно. И да се установи на ниво, малко по-ниско от това, което е било преди началото на диетата. Трябва да се помни, че организмът свиква към промененото количество калории.

При нискокалорийна диета е особено необходимо да се обръща внимание на съдържащите се витамини, микроелементи и други жизненоважни вещества в избираните за консумиране продукти. Трябва да се избират такива храни, които едновременно са нискокалорични, но и не лишават организма от важни елементи. Обикновено се налага допълнителен прием на витамини и минерали.

Трябва да сме особено внимателни с диети, които предизвикват много малко разход на калории. Не би била удачна и диета, която изисква чрез храната да се губят прекалено много калории на ден. Такава диета означава по-скоро гладуване, отколкото здравословен за организма режим за постигане на подходящ индекс на телесна маса.

При нискокалорийна диета, както и при всеки друг вид отслабване, не бива да се понижава физическата активност. Това би могло да доведе до редица неблагоприятни последици за здравето. И организмът може да изгуби по-скоро мускулната си тъкан, а не мазнините и излишните килограми.

Ефективен, здравословен и траен режим за отслабване

Специалистите препоръчват прием на доказано ефективните и висококачествени природни продукти от Фамилия Калорекс. Всеки един от тях е стандартизиран и практически безвреден за организма. Комбинираният режим на прием може да въздейства цялостно, според индивидуалната необходимост от отслабване на всеки организъм.

borola

Може също да харесате

Коментари

avatar