Потискане на апетита – ефективни мерки с гарантиран ефект

Потискането на апетита е ключов фактор за намаляване на теглото и преборване на затлъстяването. Ето защо мерките за трайно потискане на апетита имат огромно значение за изключително много хора у нас и по света.
Усещането за повишен апетит е резултат от сложни психологически процеси, протичащи в мозъка, които водят до чисто физическото усещане за глад. Единственият начин да се елиминира то е като се нахраним. В някои случаи обаче повишеният апетит и провокираното усещане за глад имат патологични измерения и се стига до натрупване на наднормено тегло и затлъстяване. В тези случаи единственият начин за елиминиране на проблема е като се прилагат методи за потискане на апетита и намаляване количеството на приетата храна.

Потискане на апетита – важна особеност

Екипът на програма Калорекс представя няколко от най-често цитираните мерки за потискане на апетита, които диетолозите посочват като най-ефективни на база на собствената им практика. Имайки предвид, че апетитът и гладът се обуславят и от физически, и от психически фактори, мерките за намаляване на апетита, които ще предложим, включват комплексни препоръки.

Потискане на апетита – водещи стъпки. Ето какво съветват специалистите по хранене за намаляване на апетита и калорийния прием:

  • дъвчете дъвка, когато сте гладни и посещавате хранителни магазини и бакалии – изследванията показват, че дъвчейки дъвка, не само редуцираме глада си, но и намаляваме склонността си да пазаруваме калорични храни и полуфабрикати
  • когато се храните, винаги започвайте със салатата, било зеленчукова или плодова. Плодовете и зеленчуците безспорно са най-здравословните продукти на трапезата ни. Започвайки храненето си с тях, си гарантираме, че когато стигнем до останалите и по-калорични продукти, апетитът ни ще е овладян и няма да прекалим с калорийния прием
  • идеално допълнение към горната точка е степенуването на храненето. След като хапнете салатата, дайте си малка пауза, преди да преминете на основното. Това ще даде време на т.нар. хормони на глада да информират мозъка, че сте частично сити и ще намалите количеството на приетата в последствие храна
  • избягвайте кулинарните предавания. От една страна, докато сме пред телевизора много често похапваме, а от друга – дори да сме се нахранили, апетитът ни се обостря при вида на добре изглеждащи блюда
  • използвайте тъмносини чинии – това е типичен пример за научно доказана психологическа мярка за потискане на апетита. Изследванията показват, че цветът на чиниите е от значение за това колко храна ще си сервираме в тях. Именно тъмносиньото е цветът, който най-малко асоциираме с храненето и можем да използваме този факт, за да се задоволим с по-малки порции
  • използвайте по-малки чинии. По-малкият съд означава по-малко храна и по-малко калории. Ще се учудите колко лесно ще свикнете с по-малките порции и колко успешно това помага за контролиране на апетита

Потискане на апетита и трайно отслабване – най-важната стъпка

Природният продукт Калорекс Апетин/Calorex® Apetin е водещо средство, което диетолозите препоръчват за потискане на апетита. Калорекс Апетин притежава научно доказано действие и патентован състав, включващ пиноленова киселина като екстракт от ядки на Корейски бор.

Калорекс Апетин се приема преди или по време на хранене за потискане на апетита и по-бързо получаване на усещането за ситост. При продължителен прием резултатите са изключително добри по отношение намаляване на калорийния прием и теглото. Продуктът може да се приема самостоятелно, но за оптимален ефект се препоръчва да се прилага в комбинация с останалите мерки за потискане на апетита.

borola

Може също да харесате