Срещу мазнини по корема – повече упражнения с тежести!

Вдигането на тежести по 20 минути дневно спомага за елиминиране на упоритите мазнини по корема. Това е изводът на учени от Училището по обществено здраве към Харвард. В следващите редове ще узнаете как са достигнали до него и по какъв начин може да се усили положителният ефект от силовата тренировка.

Как изследователите установяват, че тренировките с тежести топят мазнините по корема?

Изводът на членовете на екипа се базира на резултатите от проучване, проведено сред 10 500 мъже, чиято средна възраст е 40 години. Участниците са в добро здравословно състояние и от 1996 до 2008 г.) са част от Наблюдение на здравословното състояние на работещите. Подбрани са така, че да олицетворяват разнообразието на американското общество и затова индексът им на телесна маса (ИТМ) е в широк диапазон. За целите на изследването, чиито резултати са публикувани в списание Obesity, учените проследяват в продължение на 12 години как промените в нивото на физическата активност се отразява върху фигурата на доброволците. В края на експеримента се оказва, че мъжете, които са увеличили продължителността на времето, което отделят на тренировките с тежести на 20 минути, имат по-добре оформени тела, отколкото участниците, практикували умерени аеробни дейности, включващи качване на стълби, занимания в градината и др. Безспорно доказателство за този факт е, че те имат по-малко количество мазнини по корема, отколкото доброволците, които не са привърженици на силовите тренировки. Учените установяват също така, че ако са комбинирани с редовни аеробни упражнения, тренировките с тежести се превръщат в още по-ефективно оръжие срещу упоритите коремни мазнини. Причината е, че тази тренировъчна програма подпомага разпределението на мазнините в тялото и намалява струпването им в областта на корема.

По какъв начин да се усили положителният ефект, който оказват тренировките с тежести върху изгарянето на мазнините по корема?

За да е още по-резултатна тренировката с тежести и от мазнините по-корема да не остане и следа, видни медицински специалисти в областта на храненето и диететиката препоръчват Калорекс/Calorex®. Ефективността му по отношение на топене на мазнините в коремната област е сравнима с тази на широко употребяваните синтетични средства за тази цел. За разлика от тях обаче, Калорекс не причинява познатите странични ефекти. Тайната на безкомпромисното и същевременно щадящо действие на този природен продукт се крие в рационалната комбинация от екстракт от Гарциния камбоджа (хидроксицитрат) и биологичноактивна форма на хром (хром пиколинат). Всяка една от съставките играе важна роля за топенето на мазнините по корема и намаляване на излишните сантиметри в талията, а двете заедно взаимно усилват ефекта си.

Хидроксицитратът има щадящо белтъчините действие. Той избирателно намалява мазнините, като увеличава изгарянето и потиска синтеза им. Хром пиколинатът мощно допълва действието на хидроксицитрата чрез потискане на апетита и засилване на основната обмяна.

Научно доказано е, че активните съставки в Калорекс усилват многократно ефекта от физическата активност и диетата. За постигане на оптимални резултати се препоръчва Калорекс да се приема продължително време по 2 капсули дневно, 30 минути преди хранене. Дълговременната употреба не крие риск от странични реакции поради 100% натуралния произход на съставките.

borola

Може също да харесате