Затлъстяване – овладейте го със спорт и природни продукти

Затлъстяване – какво знаем за него?

Затлъстяването е широко разпространено състояние, причинено от прекомерно натрупване на мастна тъкан в човешкия организъм. Затлъстяването в много случаи е следствие на нарушен енергиен баланс или по-конкретно, то се развива когато количеството на приеманите калории е по-голямо от това на изразходваното. Затлъстяването води не само до неестетичен външен вид, но и до развитие на редица здравословни проблеми като хипертония, висок холестерол, диабет тип 2, атеросклероза, кожни проблеми, заболявания на стомашно-чревния тракт, инсулинова резистентност, злокачествени заболявания, инфаркт и др.

Как да се справим със затлъстяването?

Според специалисти един от най-подходящите начини за преодоляване на проблема е осъществяването на промени в хранителния режим и придържането към редовни физически упражнения, а именно – фитнес и спорт.

Какво включва физическата активност?

Aеробни упражнения

Ходене

Ходенето е отличен начин за започване на деня. Можете да се разходите в близкия парк в продължение на поне 45 минути. Специалистите съветват през първите 10 минути да се разхождате бавно, а през следващите 25 минути забързайте темпото и поддържайте постоянна скорост. След това отново се върнете към бавния ход.

Тичане

Освен, че удължава живота тичането помага и за борбата със затлъстяването. Добре е да започнете с бързо ходене, след което да преминете към бягане като дишате равномерно и стъпвате по земята с цяло стъпало. Гърбът ви трябва да е изправен, брадичката повдигната, а лактите свити под прав ъгъл.

Скачане

Скачането на въже помага да стегнете мускулите в областта на долните крайници и корема. Добре е да скачате на трева или дървен под, а не на цимент.
Други аеробни упражнения са колоездене, гребане, каране на ски и ролери, водна аеробика.

Tренировки с тежести

Повечето хора, страдащи от затлъстяване се отнасят пренебрежително към тренировките с тежести, смятайки че те служат само за изграждане на мускули и нямат връзка с отслабването. Истината обаче е, че тези тренировки са важни за запазване на мускулния обем и ускоряване на метаболизма. За изгаряне на излишните мазнини пък служат аеробните упражнения. Според специалисти едночасовата аеробна тренировка изгаря около 400-500 ккал. За да бъдат ефективни аеробните упражнения е необходимо да се практикуват най-малко по три пъти в седмицата.

Как да повишим ефекта от тези упражнения?

Доказан и безопасен начин за изгаряне на излишните мазнини от тялото е приемът на Калорекс/Calorex®. Той е изцяло природен продукт, който съдържа екстракт от плодовете на гарциния камбоджия и биологично активна форма на хром, благодарение на която метаболизмът се ускорява, силният апетит намалява, а тялото ви започва да изгаря по-бързо мазнините. Ето защо редовният прием на Калорекс е подходящ за всички хора, борещи се със затлъстяването. Успоредният прием на друг продукт от фамилия Калорекс – Калорекс Апетин/Calorex®Apetin® пък подпомага процеса на отслабване, осъществявайки ефективен контрол над апетита. Комбинацията от двата продукта е подходяща за всеки човек, който цели по лесен и безопасен начин да се справи със затлъстяването.

borola

Може също да харесате

Коментари

avatar