Трикове за горене на мазнини

Многообразието от диети и режими на хранене може по-скоро да ни обърка в преценката за това кое в действителност има ефект и кое ще доведе до краткотраен или йо-йо ефект. Но реалната цел на всеки човек, който се стреми да свали излишното тегло, е да навлезе в режим на горене на мазнини. Защото излишното количество мазнини не само, че може да доведе до нежелани здравословни последствия, но също така намалява енергийните нива на организма.

Ефективно горене на мазнини с 3 нестандартни трика

Горенето на мазнини е процес, който е практически невъзможен без забързване на метаболизма. За да се постигне изгаряне на повече мазнини и калории не е достатъчно само да се ограничи калорийния прием и да се увеличи движението. Защото прекалената калорийна рестрикция може да доведе до обратния ефект и да предизвика организма да складира, вместо да гори излишните мазнини. Ето как да забързате метаболизма си и да преминете в режим на горене на мазнини.

1. Изчистете тялото си от токсините (детоксикация)

Правилното функциониране и доброто състояние на черния дроб е от ключово значение и за горенето на мазнини. Това е така, защото черният дроб участва в процесите на горене и складиране на мазнини за енергия.
Ако тялото ви е пълно с токсини и вредни вещества, това означава, че черният дроб не е успял да изведе от организма всички вредни субстанции, тъй като една от основните му функции е да филтрира токсините. Това може да е една от причините за забавяне на метаболизма, подуване, покачване на тегло, отслабване на енергийните нива и най-важното – невъзможност за сваляне на излишните килограми.

Ето как да възстановите нормалното функциониране на черния дроб:
• спрете консумацията на алкохол
• изключете всички изкуствени подсладители от менюто си
• премахнете всички източници на преработени и транс мазнини от режима си
• приемайте природни хепатопротектори като Хептен/Hepten®

2. Подобрете здравето на надбъбречните жлези

Една от основните функции на надбъбречните жлези е да секретират адреналин – хормонът, който повишава енергийните нива и притока на кислород в моментите на временно напрежение и стрес. Те също така произвеждат и кортизол – хормонът, който регулира метаболизма на тялото. Точният механизъм на действие на кортизола е да регулира превръщането на трите основни групи макронутриенти в енергия.
Факторите, които възпрепятстват нормалното функциониране на надбъбречните жлези, са стрес, дисбаланс на нивата на кръвна захар, инфекции, чувствителност към определени храни и натоварващи интензивни тренировки.

3. Увеличете мускулната маса

Колкото по-голям е процентът активно тегло, толкова по-бърз ще е общият метаболизъм на тялото, т.е. мускулите увеличават разхода на енергия на тялото в покой. Това означава, че увеличаването на мускулната маса увеличава обмяната на веществата и повишава скоростта на горене на мазнини.

Бонус съвет за горене на мазнини и идеално тегло

Всяка една от трите споменати стъпки може да бъде допълнена с прием на природния продукт Калорекс КЛА/Calorex® CLA. Това е средство, което допълнително забързва метаболизма и ускорява процеса на горене на мазнини. Особено добър е ефектът на Калорекс КЛА ако се комбинира с подходящ хранителен и двигателен режим.
Калорекс КЛА е особено подходящ за хора с нарушения в метаболизма и диабет, защото стабилизира нивата на кръвна захар и ускорява общия метаболизъм на тялото.

borola

Може също да харесате

Коментари

avatar