Пролетна диета – започнете здравословен режим още сега!

Любимият на мнозина сезон стартира и е най-подходящото време за нови предизвикателства, а именно започването на пролетна диета. Ако сте ентусиазирани за промяната, която дълго сте желали – продължете да четете публикацията.

Според специалистите, топлите месеци са идеални за започване на пролетна диета за отслабване

За повечето хора отслабването не е никак лесна задача. За постигане на трайни резултати е необходима силна воля и последователност. Според диетолозите, топлите месеци са най-подходящи за сваляне на излишните килограми.

Пролетта и лятото са сезоните, през които прекарваме повече време на вън и увеличаваме значително двигателната си активност. Хубавото време предразполага към прием на повече течности и по-нискокалорични хранителни продукти. През топлите дни апетитът ни не е толкова голям и това е идеалното време за отслабване.

Плодовете и зеленчуците са в основата на добрата пролетна диета за отслабване

Те спомагат не само за сваляне на натрупаните килограми, но и зареждат тялото с енергия.

Доминиращите органи през пролетта и лятото са сърцето, кръвоносната система и тънките черва. Те се стимулират с горчив вкус. За да се подобри тяхната ефективност, следва в менюто да бъдат включени горчивите вкусове. За начало, може да изберете билки с горчив вкус, в това число лист от алое, пелин или глухарче. Към продуктите с горчив вкус се отнасят ряпа, лук, репички, зеле, цвекло. Соленият вкус през лятото се възприема като негативен, тъй като потиска дейността на сърцето и може да предизвика смущения в сърдечно-съдовата система.

Полезно е да се правят салати от кълнове. От зърнените култури през топлите месеци е добре да се използва просото. Полезни са и тиквените култури. Всички тези зеленчуци могат да се добавят към различни блюда. Освен с пресни, разнообразете менюто си и със сушени плодове. Препоръчва се пресен компот от сини сливи, сушени кайсии, сушени круши и ябълки.

В пролетната диета е задължително присъствието на фибри

Специалистите по здравословно хранене съветват в менюто ни да присъстват пълнозърнести продукти, които са богат източник на витамини, минерали и фибри.

Фибрите са един от основните хранителни източници, даряващи ни с чувство за ситост и енергичност. Засищайки ни за дълго време, фибрите предотвратяват приема на големи количества прости въглехидрати.

При здравословна пролетна диета е необходимо да се храним на малки порции, няколко пъти на ден

Един от основните закони на здравословното хранене гласи, че поеманата храна е необходимо да бъде разпределена в порции, приемани от 3 до 6 пъти дневно. Задължително е да не се пропуска закуската. Тя трябва да осигурява 25% от необходимия енергиен прием за деня. Първото хранене за деня ни гарантира отлична работоспособност и добро настроение през целия ден. Тялото ни има нужда от прием на храна в сутрешните часове, тъй като тя дава старт на метаболитните процеси.

През пролетта е добре да се консумират по-крехки меса като пилешко и пуешко месо, и печени изделия. Свинското и говеждото месо не са препоръчителни през този сезон.

Сега е моментът да изключите от менюто си тестените и пържените храни, които съдържат голямо количество калории. Време е и да се откажете от газираните напитки и консервирани сокове, чието съдържание на захар е над препоръчителното. Установено е, че над 20% от калориите, които приемаме през деня, постъпват чрез подсладители от различни видове напитки. Тези продукти нямат хранителна стойност и са пълни с консерванти, оцветители и подобрители. Експертите съветват да ги замените изцяло с вода, фрешове или билков чай.

Пролетна диета, повишена двигателна активност и природен продукт – идеална комбинация, гарантираща успешно отслабване

Ако дълго време сте отлагали започването на здравословен режим за отслабване, няма по-добро време от сега! Специалистите съветват, за постигане на оптимален и дълготраен ефект, да комбинирате диетата си с прием на Калорекс/Calorex®.

Калорекс е природно средство, допълващо резултатите от здравословното хранене и физическите упражнения. Чрез своя специфичен механизъм, Калорекс потиска силния апетит, повишава обмяната на веществата и изгарянето на излишните мазнини, като същевременно щади белтъчините и регулира кръвната захар и високия холестерол.

С Калорекс се постига намаляване на телесното тегло по естествен здравословен начин, без гладуване и без странични ефекти, което се потвърждава от хилядите доволни пациенти.

При употреба на Калорекс се отчита намаляване на теглото с над 5 кг при 8-седмичен прием. За сравнение, следването само на диета понижава теглото с 2 килограма. Продуктът осигурява по-стриктно спазване на хранителния режим на отслабващия, както и спомага за постигане на по-голям ефект при изгаряне на излишните мазнини.

Калорекс се дозира по 2 капсули на ден, 30 минути преди хранене.

borola

Може също да харесате

Коментари

avatar