Физически упражнения – важна стъпка към отслабването

Ако сте си поставили за цел да свалите излишните килограми – не пропускайте да включите в режима си физически упражнения. В тази статия ще ви дадем идеи за интересни активности, улесняващи отслабването.

Физическите упражнения са едни от ефективните и приятни методи за контрол над телесното тегло

Американско проучване показва, че 70% от потребителите изтъкват извършването на физически упражнения като ефективен и предпочитан начин за регулиране на теглото. Учени от Харвардското медицинско училище в Бостън констатират, че увеличаването на физическата активност води до 30% по-голям шанс за успешно отслабване.

Физическите упражнения има множество положителни ефекти върху здравето. Спортът поддържа сърдечно-съдовата ни система, ускорява метаболизма и подпомага здравословното отслабване. Редовните упражнения забързват метаболизма в продължение на 8 часа след всяка тренировъчна сесия.

Движението подпомага отслабването, а за спортуващия човек е нужно и да се придържа към здравословен хранителен режим. От значение е също правилният подбор на физическите упражнения. Прекалено изтощителните такива предразполагат трениращия да приема повече калории, което е предпоставка и за консумация на вредни храни. Дългите тренировки са неефективни и след тях периодът на възстановяване се удължава.

Можем ли да отслабнем бързо и здравословно?

В стремежа си да свалим излишните килограми не бива да забравяме, че това трябва да става постепенно. Бързото отслабване често е вредно за здравето. При ударното сваляне на мазнини, често губим и мускулна маса. Това се превръща не само в естетически, а и в здравословен проблем. Бързото отслабване крие рискове и от т.н. „йо-йо ефект“. При него сваленото тегло се възвръща отново за отрицателно време. Това се дължи на нездравословен начин на живот, липса на физическа активност и връщане към вредните хранителни навици.
Всеки добър тренировъчен план залага на плавното отслабване чрез подходящ хранителен режим и ефективни физически упражнения.

Физическите упражнения са необходимата стъпка към здравословното отслабване

При избора на подходящи физически активности е нужно да обърнем внимание на няколко фактора. Сред тях са здравословното ни състояние, целта на отслабването и собствените ни преференции относно физическата активност. Не на всеки допадат тренировките с тежести, както и не всеки предпочита кардио упражненията. Балансираният тренировъчен режим обаче, е необходимо да включва умерено количество и от двете активности.

С умерено натоварване и сравнително лесни са изпълнение, но пък с голям ефект, са аеробните физически упражнения. Според специалистите, те са и тези с най-голям ефект при отслабване. При този тип упражнения мазнините, натрупани в мастните депа, започват да се изгарят интензивно, половин час след началото на тренировката. Друго предимство на аеробните упражнения е, че влияят благоприятно върху сърдечно-съдовата и дихателната система.

Сред аеробните упражнения влизат плуване, джогинг, ходене пеша, каране на колело. Ако посещавате фитнес е добре да ползвате пътека, крос тренажор и велоаргометър.

Две активности се открояват като най-предпочитани сред хората, желаещи да свалят излишните килограми

• Джогинг (или по-ниско по интензитет бягане) – един от най-ефективните аеробни физически активности, чрез които най-бързо организмът изгаря излишните калории. Бягането тренира едновременно всички основни мускулни групи в тялото. Тъй като при джогинг, кислородът, който тялото консумира е в по-високи количества и изразходваните калории ще бъдат повече.

• Колоездене – хората, които не са привърженици на тичането могат да се насочат към карането на колело. При него се наблюдава висок разход на калории, както и добра мускулна тренировка.

Специалисти от Шотландия са открили изключително приятен начин, който помага на представителите на силния пол да свалят излишните килограми

Според шотландско проучване, футболът е чудесно средство, позволяващо на мъжете да се избавят от излишното тегло. В изследването се включват 374 любители на футбола, които се подлагат на програма, траеща 12 седмици. Програмата се състои от тренировки, извършвани в местен клуб по футбол. Установява се, че след една година трениращите мъже са свалили 5 кг, като едновременно с това са успели да запазят и постигнатото тегло. На взелите участие в проучването – 848 души, са предложени препоръки за следване, свързани с придържането към здравословното хранене. Също са им предложени и такива, подпомагащи контрола над теглото. Установено е още, че телесната маса на почти половината от участниците, се е понижила с най-малко 5% в рамките на 12 месеца след проучването.

Комбинирайте физически упражнения с ефективно природно средство за здравословно отслабване

Приемът на природния продукт Калорекс/Calorex® е препоръчителен, когато искаме да влезем във форма и да поддържаме доброто си здраве. Калорекс е надеждният помощник на всеки, който се стреми към ефикасно и здравословно отслабване. Калорекс съдържа 500 mg екстракт от Гарциния Камбоджа (хидроксицитрат) и 100 mcg хром пиколинат.

Хидроксицитратът намалява количеството мазнини чрез увеличаване на изгарянето и потискане на синтезата им. Има щадящо белтъчините действие, тъй като избирателно изгаря мазнините. Потиска апетита и увеличава основната обмяна. По тези механизми помага за лесно отслабване, без драстично намаляване количеството на консумираната храна. Хромът играе важна роля при метаболизма на въглехидратите и мазнините и е незаменим коректор на инсулина. Недостигът на хром води до намаляване на термогенезата и увеличаване синтезата на мазнини. Недостигът на хром причинява функционални смущения в центъра на апетита и предизвиква “фалшиво” чувство на глад. Хром пиколинатът намалява телесното тегло като потиска апетита и засилва основната обмяна.

След употребата на Калорекс в продължение на 8 седмици, теглото намалява с над 5 кг. Приема се по 1 капсула 2-3 пъти дневно, до един час преди хранене.

borola

Може също да харесате

Зареждане на Facebook коментари ...

Няма коментари

Оставете коментар

ПУБЛИКУВАЙТЕ КОМЕНТАР

Моля, въведете име. Please enter an valid email address. Please enter a message.