9 начина за отслабване в областта на корема и талията

Тънката талия винаги е била смятана за стандарт на женската красота. Преди няколко века най-красивите дами така пристягали своите корсети, че им е било трудно да дишат. И всички методи за отслабване били предимно, за да се подчертае грациозния силует.

Tънката талия не е само белег на красива осанка, но и на здраве. Солидни научни изследвания и наблюдения доказват ползите от отслабването в областта на корема и талията и му обръщат все повече внимание. Оказва се, че дори да сме слаби, ако в областта на корема и талията имаме натрупани излишни мазнини, не се намираме в добро здравословно състояние.

Ефективни начини за отслабване в областта на корема и талията

1. Отслабването в областта на корема и талията изисква редовни аеробни упражнения за поне 45 минути дневно, 5 пъти седмично. Бягането, ходенето и танците допринасят за значително намаляване на излишните сантиметри в талията.

2. Ако искаме да намалим излишните телесни мазнини около талията е необходимо да се откажем от упражненията на косите коремни мускули. Препоръчително е да се ограничат упражненията на накланяне на тялото в страни с дъмбел, тъй като при тях е възможно да се увеличи обиколката на талията както и да увредим гръбначния стълб.

3. Спазване на умереност в диетата, избрана така, че да е подходяща за нашия организъм. През втората половина на деня са за предпочитане протеинови храни.

4. Добре е да ползваме по-малко готварска сол, избягвайки солени, пушени и пържени храни, за да предотвратим задържането на вода в организма.

5. Редовни посещения на сауна и взимането на вана, веднъж или два пъти седмично. Те имат изключително положително влияние върху процеса по намаляване обиколката на талията и стопяване на мазнините в областта на корема.

6. Правене на пилинг на тялото в областта на талията 2-3 пъти седмично. Тази процедура е уместно да се съчетава с масажиране на цялото тяло. Така се подобрява кръвообращението в проблемната област. Това помага не само за загуба на излишните мазнини около талията, но действа срещу целулит, както и защитава от появата му.

7. Един или два пъти седмично, в продължение на 15-20 минути, е добре да правим упражнения с обръч, завъртайки го около кръста. Тези упражнения са прости, достъпни, а и много ефективни.

8. Полезна процедура е обвиването на талията с черна кал, с мед или тъмен шоколад, като частична маска за тяло, за няколко минути. Както и масажиране на областта около корема и талията в продължение на 10-15 минути с подходящ крем или гел за тяло.

9. За да постигнем необходимото равномерно отслабване е добре да помогнем на организма колкото може по-добре да се справи естествено с отслабването в областта на корема и талията.

Ако искаме да постигнем виден и траен резултат, е препоръчително наред с активния начин на живот и подобрен режим на хранене, да помогнем на организма с безвредни и качествени природни продукти. Уместно е да използваме Calorex®/Калорекс, който е подходящо средство за изгаряне на мазнините именно в областта на корема и талията. Този природен продукт е рационален за прием и съдържа две много ефикасни съставки – екстракт от Garcinia Cambogia (hydroxycitrate) и хром пиколинат. Тяхното действие е насочено именно към топене на излишните мазнини в проблемните области, по практически безвреден, без странични ефекти, начин.

borola

Може също да харесате

0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
()
x