Кои ежедневни навици ни пречат да постигнем здравословно тегло?

Поддържането на здравословно телесно тегло не е само въпрос на спазване на строги диети, а преди всичко на ежедневни навици и начин на живот. Те са дотолкова неизменно вкоренена част от ежедневието ни, че често не се замисляме, че нарушаваме природните закони, по които функционира организмът ни. В настоящата статия ще изброим едни от най-вредните ежедневни навици, които се отразяват пагубно на нашето тегло.

Ежедневни навици, които пречат за постигане на здравословно тегло

1. Хранене в движение
Често се оправдаваме от липса на време, което налага да похапваме на бюрото, в колата или където ни „хване глада“. Заетостта с основното занимание ни пречи да забележим един от сигналите на организма – че приетата храна му е предостатъчна.

2. Пропускане на закуската
Много от нас пропускат ежедневната закуска с надеждата, че ще свалят някой и друг килограм. На практика този навик е вреден, но и безполезен от гледна точка на редуциране на теглото. Съвсем ново изследване доказва, че хората, които закусват различни зърнени храни като овесени ядки, корнфлейксове и др., имат значително по-нисък индекс на телесно тегло, в сравнение с тези, които пропускат сутрешното си хранене.

3. Среднощно хапване
Това е един от най-честите навици, с който хората саботират диетата си – цял ден са броили калориите, не са прекалили дори на вечеря, но през нощта задоволяват „вълчият“ си глад.

4. Консумация на алкохол
Независимо дали е бира, вино или концентрат, консумацията на алкохол носи със себе си и много калории – около 7 на грам. Освен всичко останало той изостря и усещането за глад. Едно добро правило гласи никога да не излизаме вечер преди поне малко да сме похапнали, тъй като в един момент организмът ще си „иска“ калориите и трудно ще устоим на глада.

5. Недостатъчна двигателна активност
Когато спазват диета за сваляне на килограми много хора смятат, че щом са намалили количеството на приеманите калории, това ще им осигури намаляване на теглото и ще успеят да го запазят дълготрайно. Това работи, но само в началото. Редица изследвания доказват, че заниженото тегло може да бъде задържано трайно само с комбиниране на съответните храни и двигателна активност. Дори движението да се изразява само в 15-20 минути разходка на ден.

За трайно и здравословно тегло – подобряване на ежедневните навици в комбинация с природен продукт

Специалистите препоръчват да се придържаме към диети, които не подлагат организма ни на постоянен глад и немощ. Дори от време на време е добре да не се лишаваме от любимото си ястие. Естествено навиците, които изграждаме трябва да се съпътствани от спорт, консумация на нискокалорична и здравословна храна, комбинирани с продукти за редуциране на общото тегло. Именно такива са всички природни продукти от програма Калорекс, посредством които се постига намаляване на килограмите по естествен и здравословен начин. С редовния им прием се постига трайно и дълготрайно понижаване на общото тегло чрез изгаряне на мазнините, потискане на апетита и увеличаване обмяната на веществата.

borola

Може също да харесате

0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
()
x