Правилно хранене за отслабване – 5 често срещани грешки

Придържането към правилно хранене за отслабване е първата стъпка по пътя към постигане на мечтаното тегло. Той обикновено не е лесен и се изискват сериозни усилия и мотивация. Желаещите да отслабнат трябва да бъдат последователни и да се придържат към план за постигане на целта. Въпреки положеното старание понякога диетата за отслабване се проваля, дори и да сме изпълнили всички стъпки. Такъв сценарий не бива да се приема като лична загуба. Вместо да се отчайвате, обърнете внимание на тези 5 грешки при отслабване и не ги допускайте.

Гладуване – не е равно на правилно хранене за отслабване

Добрата диета за отслабване не предполага принудителен глад. Отказът от храна за определен период от време не е подходяща стратегия за отслабване, защото е свързан с недостиг на хранителни вещества. Това забавя метаболизма и вместо желаните резултати може да почувствате умора, липса на енергия и раздразнителност.

Фокусирате се само върху калориите

Вярно е, че в основата на повечето режими за отслабване лежи намаленият прием на калории, но е важно и какъв е източникът им. Калорийният дефицит не бива да е обвързан с пропускане на хранене или с консумация на продукти, бедни на хранителни вещества. Вместо това разпределете равномерно дневния прием на калории и се уверете, че не консумирате „празни калории“. Този термин се отнася до храни и напитки с ниска хранителна стойност. Те са с високо съдържание на наситени мазнини и захари, но бедни на витамини, минерали, антиоксиданти и протеини.

Проблемът може да е в междинните хранения

Междинните хранения са важни, за да намалите чувството на глад. Но ако целта ви е да отслабнете, проверявайте много внимателно какво консумирате. Четете етикетите и избягвайте междинни закуски с високо съдържание на захар, както и преработените продукти. Подходяща алтернатива са плодовете, които са полезни, приемани с мярка.

Пропускате физическата активност

За да отслабнете, е важно да сте постоянни и в спазването на тренировъчен режим. Придържайте се към умерена, но редовна физическа активност. Намерете спорт, който ви доставя удоволствие. Прекомерното натоварване не винаги е оптимален вариант, защото изтощава организма ви, а преумората ще ви попречи да сте последователни. За начинаещи ежедневните разходки, плуването и йогата са добър старт.

Не се грижите за психическото си здраве

Докато работите за добро физическо здраве, не пренебрегвайте психическото. Изберете диета, която не ви лишава от всички любими храни. Неуспехът в свалянето на килограми често е свързан с високи нива на стрес и тревожност. Опитайте се да ги намалите в ежедневието.

За оптимални резултати комбинирайте правилно хранене за отслабване, редовна физическа активност и доказан природен продукт

Калорекс/Calorex® е отлично допълнение към балансираният хранителен и тренировъчен режим за отслабване. Продуктът безотказно топи мазнините в областта на корема и талията. Тайната на успеха е в рационалната комбинация на 500 mg екстракт от Гарциния Камбоджа (хидроксицитрат) и 100 mcg хром пиколинат. Резултатът е понижено образуване на мазнини, особено в областта на корема и талията. Продуктът избирателно изгаря мазнините, но щади белтъчините. При постоянно чувство на глад, комбинирайте с Калорекс Апетин/Calorex® Apetin. Активната съставка пиноленова киселина от ядки на Корейски бор убива апетита и улеснява придържането към диетата за отслабване. И двата продукта са напълно безвредни. Наблюдава се добра поносимост при продължителна употреба.

borola

Може също да харесате

guest
0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
()
x
Share This