Отслабване според възрастта – ето как да стопим мазнините

Темпото, с което хората свалят килограми, е строго индивидуално и зависи от редица фактори. Тъй като годините са един от тях, придържането към някои препоръки за отслабване според възрастта може да допринесе за постигане на по-добри резултати. В следващите редове споделяме кои са те.

Отслабване в 20-те

Тази възраст е доста благоприятна за отслабване, тъй като тялото и метаболизмът работят на „пълни обороти“. За 20- годишните няма забранени храни, по-скоро е препоръчително младите да се стремят към баланс между вкусното и полезното в ежедневието си. И все пак, дори в тази възрастова група, много хора се борят с наднормено тегло или затлъстяване. Като изключим някои медицински причини, най-често напълняването при младите се дължи на хроничното недоспиване и честите похапвания навън.

Качествената нощна отмора е необходима на организма, за да се възстанови, а сънят също така регулира хормоните на глада, от които зависи апетита на следващия ден. Затова е важно да не го подценявате и въпреки забързания начин на живот, да си набавяте поне 7-8 часа сън през нощта. Другата грешка за наддаване на килограми сред 20-годишните е преобладаването на преработени храни в ежедневното меню, за сметка на полезните плодове, зеленчуци и пълнозърнести култури. Не на последно място тази възрастова група е добре да внимава с консумацията на алкохолни напитки, които съдържат немалко „празни“ калории и затрудняват отслабването.

Отслабване в 30-те

В периода между 30 и 40 годишна възраст метаболизмът постепенно започва да се забавя и свалянето на килограми става една идея по-трудна задача. Тайната на здравословното отслабване е придържането към калориен дефицит, затова е препоръчително леко да намалите порциите и консумацията на така наречените празни калории. С други думи – добре е да ограничите силно преработените продукти, сладкиши и безалкохолни напитки с добавени захари, които са калорични, но не съдържат достатъчно хранителни вещества. По-добре е да изберете балансирано меню, което съдържа витамини, минерали и омега-3 мастни киселини. Такива са плодовете, зеленчуците, бобовите култури, пълнозърнестите храни, рибата и морските дарове. Също така е важно да водите активен начин на живот. Оптималният вариант е да изберете приятна за вас физическа активност и да я практикувате минимум 3 дни в седмицата.

Отслабване според възрастта – в 40-те години хората често срещат затруднения

Причината за трудностите при отслабване след навършване на 40 години са някои хормонални промени, които настъпват в организма. Това се отнася предимно за дамите, които навлизат в периода на пременопауза. За този етап е характерно натрупване на мазнини, особено в областта на корема и талията. Възможно е хормоналните промени да се отразят и върху апетита ви, като обикновено чувството за глад се засилва. Добра стратегия да се преборите с него е да заложите на богата на фибри закуска, която ще ви държи сити през деня. За понижаване на апетита може да се доверите и на някои природни средства с доказан ефект като Калорекс Апетин/Calorex® Apetin. Не подценявайте важността на тренировките и през този етап от живота.

Отслабване в 50-те

Поддържането на килограмите в норма при хората над 50 години е свързано с редица ползи за здравословното състояние. Правилното хранене и двигателната активност, освен на фигурата, се отразяват благоприятно и на сърдечното здраве, холестерола и нивата на кръвната захар. Разумно е тази възрастова група да ограничи консумацията на солена храни, за да се предотврати задържането на вода и подпухването. С напредване на годините мускулната маса започва постепенно да намалява, затова е важно да практикувате силови тренировки, съобразени с физическата ви подготовка и да приемате достатъчно чисти протеини, като риба, бяло месо и яйца.

След като споделихме тези препоръки за отслабване според възрастта, вижте природен продукт, който ще ви помогне да постигнете желаната фигура

За да се радвате на добри резултати при отслабване, специалистите у нас препоръчват към балансираната диета и редовните тренировки да добавите прием на Калорекс/Calorex®. Това натурално средство ефективно намалява образуването на мазнини, като в същото време има щадящо белтъчините действие, което предотвратява загубата на мускулна маса. Този мощен ефект се постига благодарение на комбинацията от 500 mg екстракт от Гарциния Камбоджа (хидроксицитрат) и 100 mcg хром пиколинат. Двете активни съставки са съчетани така, че взаимно да подсилват действието си. За постигане и поддържане на оптимални резултати се препоръчва продължителен прием по 2 капсули дневно, 30 мин преди хранене. Няма данни за нежелани ефекти дори при продължителен прием.

borola

Може също да харесате

guest
0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
()
x
Share This