Отслабване със средиземноморска диета – 3 препоръки

В борбата с излишните килограми много хора избират да се доверят на популярното отслабване със средиземноморска диета. Този режим е считан за един от най-здравословните, защото въпреки че ограничава калориите, осигурява необходимите хранителни вещества на тялото. В следващите редове споделяме повече за диетата и как да я изпълнявате правилно.

Какво включва средиземноморската диета?

Средиземноморската диета набляга на консумацията на плодове, зеленчуци, фибри, пълнозърнести култури и омега-3 мастни киселини. Режимът изключва захарта, бялото брашно, преработените и червените меса и транс-мазнини. Моделът на хранене се отличава с редица ползи за цялостното здравословно състояние. Има научни данни, които потвърждават, че Средиземноморската диета помага за превенция и овладяване на диабет тип 2, понижава лошия холестерол и повишава добрия, грижи се за сърдечното здраве и разбира се, дава добър резултат в борбата с излишните килограми. Диетолозите определят Средиземноморската диета не толкова като хранителен режим, а като „начин на живот“. За да извлечете максимални ползи от нея, специалистите дават няколко полезни препоръки.

За отслабване със средиземноморска диета наблегнете на зеленчуците

Магията на тази гръцка диета се крие в редовната консумация на плодове и зеленчуци, гарнирани със зехтин. Те могат да бъдат приготвени на фурна, варени или под формата на салата, но не бива да се пържат. Зеленчуците са вкусни, нискокалорични и съдържат богата гама от витамини, минерали и антиоксиданти. А зехтинът доставя на организма необходимите количества полезни мазнини и спомага за по-бързо засищане. Вярно е, че средиземноморската диета позволява хапването на пълнозърнести въглехидрати и ядки, но при отслабване те не бива да са основата, а по-скоро гарнитура към плодовете и зеленчуците.

Внимавайте с напитките

По време на диета освен това, което ядем, има значение и какви напитки избираме. Макар и да не го осъзнаваме, ежедневната консумация на газирани или подсладени напитки, а дори и кафето/чаят с мляко и захар води до прием на т.нар. „празни калории“. Те не ни засищат, но допринасят за натрупването на излишни мазнини и са съществена пречка в борбата с килограмите. Ето защо средиземноморската диета залага предимно на консумацията на вода. Добре е да се пият по 7-8 чаши вода дневно, защото хидратацията е важна при отслабване. Диетата позволява още консумацията на чаша червено вино и чисто кафе или чай, според предпочитанията.

Не забравяйте движението

Всеки здравословен режим за отслабване освен правилно хранене, включва и ежедневно движение. В най-добрия случай физическата активност включва комбинация от разходки, разтягане, силови тренировки и кардио. Разбира се не може да изпълнявате всичко това в един ден, но специалистите препоръчват да отделяте поне по час за ободряваща тренировка и да редувате различните активности през седмицата. Движението със сигурност ще ви помогне да горите повече калории и по този начин да поддържате калориен дефицит, необходим за топенето на мазнини.

При отслабване със средиземноморска диета, добавете към режима си…

Калорекс/Calorex® – природното средство, което безпощадно гори мазнините в областта на корема и талията. Продуктът е перфектно допълнение към всеки хранителен и тренировъчен режим за отслабване поради няколко важни причини. Комбинацията от двете активни съставки – екстракт от Гарциния Камбоджа и хром пиколинат, изгаря мазнините, предотвратява повторното им образуване, потиска апетита и засилва метаболизма. Освен в отслабването, продуктът помага за нормализиране на кръвната захар и холестерола. Приема се по 2 капсули дневно, 30 мин преди хранене. Оптимални резултати се наблюдават при продължителна употреба (минимум 3 месеца). Изцяло природният състав гарантира високия профил на безопасност, като няма данни за противопоказания и странични ефекти.

borola

Може също да харесате

guest
0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
Share This