Топене на мазнини по корема – може да е лесно и безопасно!

Ако се стремите към топене на мазнини по корема, просто следвайте нашите съвети. Те са изпитани във времето, не крият риск за здравето и предлагат дълготрайнo решениe. Време е да се запознаете с тях и да ги приложите на практика!

Практически доказани препоръки за безопасно топене на мазнини по корема

Следвайте здравословна диета

Полезният хранителен режим е ваш верен помощник в топенето на коремните мазнини.

Наблегнете на приема на растителни храни (плодове, зеленчуци), пълнозърнести продукти (ориз, хляб, тестени изделия) и нискомаслено мляко и млечни производни. Те съдържат достатъчно протеини и бавни въглехидрати. Питателни са, ще ви държат сити за по-дълго време и ще ви помогнат да изгорите мастните натрупвания по корема.

Ограничете добавената захар. Заменете наситените и трансмазнините с мононаситени и полинаситени мастни киселини. Последните се съдържат в рибата, ядките и някои растителни масла.

Избягвайте приема на газирани и подсладени напитки. Вместо тях пийте вода, чайове и прясно изцедени плодово-заленчукови сокове.

Следете стриктно размера на порциите

Добре известно е, че приемането на повече храна, отколкото е необходима за организма, води до калориен излишък и трупане на мазнини в проблеми зони като корема. Ето защо е препоръчително да не превишавате границите на калориите, които е нужно да приемате. За да не се изкушавате да си сипете допълнително, за нищо на света не слагайте тавата или тенджерата с ядене на масата и сервирайте в малки чинии. Когато се храните навън, изяжте половината порция, останалото опаковайте за вкъщи.

Бъдете активни за по-ефективно топене на мазнини по корема

Ако сте физически здрави, е желателно да практикувате поне 150 минути умерена аеробна активност седмично или 75 минути енергична аеробна активност седмично. Пример за първата е енергично ходене, а за втората – бягане.

В случай че използвате крачкомер, стремете се да правите между 10 000 и 15 000 крачки дневно, за да усилите горенето на коремни мазнини.

Правете силови тренировки поне два пъти в седмицата. С тяхна помощ ще стегнете и оформите корема.

Доверете се на сигурен партньор в топене на мазнини по корема

Природният продукт Калорекс/Calorex® е идеалното допълнение към храненето и спорта. Той оптимизира процеса на горене на мазнини в областта на корема и талията. Положителният му ефект се дължи на рационалната комбинация от природни съставки, които поддържат нивото на мазнините в тялото в здравословни граници.

Всяка капсула на Калорекс доставя на организма прецизно дозирано количество екстракт от Гарциния камбoджа и биологично активна форма на хром.

Действието на Калорекс не се изчерпва само с топене на мазнините в проблемите зони. Продуктът подпомага отслабването като активира метаболизма и потиска апетита. В допълнение допринася за намаляване на триглицеридите и холестерола, и регулира кръвната захар.

За постигане на оптимални резултати се препоръчва продължителен прием на Калорекс по 2 капсули дневно, 30 минути преди хранене. Няма данни за нежелани ефекти.

borola

Може също да харесате

0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
()
x