Как да намалим апетита – 4 изпитани стратегии

Един от най-честите въпроси, които си задаваме при отслабване е „как да намалим апетита?“. Именно постоянното чувство на глад е основна пречка пред свалянето на килограми. В следващите редове споделяме няколко ефективни хитринки, които ще ви държат сити по-дълго и ще улеснят извайването на мечтаната фигура.

Добавете повече протеин в чинията

Хапването на белтъчини е добър начин да се преборите с постоянното чувство на глад. Чистите протеини са едновременно нискокалорични и засищащи. Тази теза потвърждава малко проучване проведено сред 20 човека с наднормено тегло или затлъстяване. Участниците, които на закуска хапват яйца (отличен източник на протеини) вместо зърнена закуска споделят, че се чувстват по-сити през деня. При тях изследователите наблюдават и по-ниски стойности на хормоните на глада в организма. Важно е да отбележим, че не само животинските белтъчини се борят ефективно с постоянния апетит. Същите ползи се наблюдават и при консумация на растителни протеини като боб, леща, грах и др.

Как да намалим апетита – хранете се бавно!

Една от най-разпространените грешки, които ви карат да се чувствате постоянно гладни и възпрепятстват отслабването е бързото хранене. Този навик води до несъзнателно приемане на по-големи количества храна, отколкото реално са необходими. Забавянето на темпото всъщност е една от работещите стратегии срещу преяждане. Според проучване хората, които се хранят бързо, приемат по-големи хапки и като цяло повече калории. От друга страна, тези, които се хранят бавно и се наслаждават на процеса, се чувстват по-сити след като приключат. Интересното е, че някои по-нови изследвания дори предполагат, че скоростта на хранене може да повлияе върху функцията на ендокринната система, включително нивата на инсулин и хормоните на глада и ситостта в кръвта.

Включете повече движение в ежедневието

Има данни, че тренировките намаляват активирането на зоните в мозъка, свързани с желанието за храна. Това намалява глада за висококалорични храни и увеличава склонността да се похапват по-полезни продукти. Движението също така намалява нивата на хормоните на глада в кръвта, следователно редовното практикуване на физическа активност ви прави по-сити. Според изследвания аеробните и силовите упражнения са еднакво ефективни за повлияването на хормоналните нива и намаляване размера на храненето след тренировка. Тези данни ви дават свободата да изберете активност, която ви доставя удоволствие, независимо дали ще е бягане сред природата или тренировка с тежести във фитнеса. Разбира няма как да пренебрегнем и факта, че движението е незаменима част от всеки режим за здравословно отслабване. Тук ще откриете идеи за подходяща физическа активност при сваляне на килограми.

Как да намалим апетита – ето отговора на природата!

Постоянното чувство за глад може да създаде затруднения за придържането към избрания режим за отслабване. За щастие може да се доверите на Калорекс Апетин / Calorex® Apetin за регулиране на апетита и постигане на фигурата-мечта. Натуралното средство съдържа оптимални количества висококачествена пиноленова киселина от ядки на Корейски бор. Всяка капсула осигурява на организма 700 mg стандартизирана пиноленова киселина. Приемът на тази природна съставка стимулира два пептидни хормона, които потискат глада. Това са холецисто-кинин [ССК] и глюкагон подобен пептид 1 [GLP1]. И двата хормона предотвратяват приема на излишни калории. При редовен прием на продукта резултатът е консумация на по-малко храна по време на основните хранения и намаляване на допълнителните похапвания между тях. Безспорно предимство на продукта за регулиране на апетита е високият профил на безопасност, който позволява дълговременна употреба. Няма данни за противопоказания и странични ефекти. Може да закупите от аптеките в страната или онлайн от електронен магазин МоМо – www.momo.bg.

borola

Може също да харесате

guest
0 Коментарa
Вградени отзиви
Вижте всички коментари
0
Бихме се радвали на вашето мнение. Моля, коментирайте!x
Share This